dimarts, 19 de març del 2019

Ets el meu pare, el meu Déu i la roca que em salva

dimarts 2n de Quaresma

Temps de Quaresma

Ps 89

“Ell em dirà: "Ets el meu pare, el meu Déu i la roca que em salva.".”

Jesús va aprendre a estimar Déu com a Pare al costat de Josep. Amb Josep i Maria el Crist va aprendre l’equilibri entre la tendresa i l’autoritat. Va rebre en herència el millor de la saviesa i de la fe del seu poble, Israel.
En Josep, Jesús troba el model adult, proper, que el farà capaç de capir el voler del Pare, la seva missió...

Bon Déu, Pare meu i Pare nostre... vaig cap a Tu sabent prou que ens aculls a tots. Obra’m els ulls del cor i de l’enteniment, per aprendre dels “joseps” que has posat a la meva vida; germans grans en la fe, “amics forts del Crist” com els hi deia Sta. Teresa, que caminant al meu costat, sols volen ser ajut per conèixer més i millor el teu Fill; coneixent-lo l’estimi, i estimant-lo el segueixi!

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Veu de Santa Maria
Maira Gall