dissabte, 16 de març del 2019

Doncs jo us dic...

dissabte 1r de Quaresma

Temps de Quaresma

Mt 5, 43-48

“Ja sabeu que es va dir... Doncs jo us dic...”

T’ho pot semblar de tant sentit però no! El missatge del Crist no és “més del mateix”! Poca broma!
Els costums, les tradicions, les normes, els preceptes, les lleis fetes pels homes... les d’abans, les d’ara..., tenen el valor que tenen.

Amb el temps ens adonem que hi ha un munt de coses que paguen de debò la pena, però també hi ha moltes més que són una veritable pèrdua de temps, d’esforç i energia! Davant el que Jesús proposa tot queda en no res! Ell mai en te prou, sempre una mica més, sempre una mica millor... Ell, i tots els qui el volem seguir podem ser qualsevol cosa menys conformistes. No al pacte amb la mediocritat i la tebior!

Tu, oh Crist, no en tens prou amb l’actuar del món, no en tens prou amb l’estimar del món... Tu, Senyor, VIUS i anuncies amb la teva Paraula i la teva pròpia VIDA, un AMOR que va més enllà de tot amor. Més gran, més profund, més intens, més sincer, més autèntic, més lliure... És la força d’aquest AMOR la que em pot deslliurar de la desesperança, l’angoixa, la tristor i el neguit que m’empresonen i ofeguen. És la força d’aquest AMOR la que em mou a tenir set de Déu, set del Pare que estima..., és aquesta mateixa força la que m’apropa a Déu, no sense esforç, però amb una alegria immensa!

Gràcies, Senyor, per la desmesura del teu AMOR!
Ajuda’m a no conformar-me mai... sempre una mica més, sempre una mica millor!

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Veu de Santa Maria
Maira Gall