dilluns, 18 de març del 2019

Tal com mesureu sereu mesurats

dilluns 2n de Quaresma

Temps de Quaresma

Lc 6, 36-38

 ¿Quina és la mesura que ens asseguri tenir una vida plenament feliç i amb sentit?
La prudència i l’opinió pública, recomana que siguis molt i molt curós en les teves apostes, en els teus riscs, en l’estimar.
Déu, per altra banda, fa servir una mesura del tot diferent a la del món. Es lliura del tot. Ho dóna tot sense pensar-s’ho dues vegades. I vol contagiar-te aquest tarannà.
T’atreveixes? T’hi arrisques?

Senyor, Déu i Pare meu, eixampla el meu cor per estimar com Tu.
Crist, Senyor, ensenya’m a obrir el meus braços per poder com tu abraçar i acollir tothom.
Déu, Esperit Sant, obre la meva ment, el meu pensament, i el meu desig serà capaç d’anar cada cop més i més lluny, fins arribar a la vostra mesura de l’amor que és estimar sense mesura.

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Veu de Santa Maria
Maira Gall