divendres, 29 de març del 2019

Ell (Déu) és l'únic i que no n'hi ha d'altre fora d'Ell,

Divendres de la Tercera Setmana de Quaresma

Temps de Quaresma

Mc 12, 28b-34 

Eiiii, que sembla fàcil i no ho és! Reconèixer com a únic Déu veritable el Pare de Jesús és perillós i incòmode. Perquè l’opció per Ell em demana de tallar amb tots els altres déus falsos en els quals sovint hi poso la meva esperança, confiança: l’aparença, el plaer, els diners, ... Perquè optar pel Déu de Jesucrist em demana de viure la vida amb responsabilitat, entusiasme i lliurament vers els altres!


Tu, només tu, Déu veritable, ets tot el que jo desitjo, tot allò que espero, tot allò que cerco, tot allò que estimo. I malgrat no sempre sigui així... ensenya’m a estimar-te, cercar-te, confiar en tu, desitjar-te amb tot el meu cor, amb tota la meva ànima, amb tot el meu pensament...


Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Veu de Santa Maria
Maira Gall