dijous, 7 de març del 2019

Tu escull la vida...

dijous de cendra

Temps de Quaresma

Dt 30, 15-20

Tu escull la vida... Estima el Senyor, el teu Déu, obeeix-lo i sigues-li fidel: en ell trobaràs la vida

M’agrada quan puc triar, remenar, escollir: quines bambes o sabates em quedo, si prefereixo menjar “japo”, vegà, o “fast food”..., veure el canal o la sèries que més m’agraden...
No deixa de ser curiós que malgrat tantes opcions i decisions com prenc al llarg el dia, tot –si fa o no fa- continua ben igual.
Aquesta Quaresma vull determinar-me per coses que m’ajudin a canviar el sentit i la raó de la meva vida. No sé si el canvi ha de ser, si podrà ser molt gran o no, sé que no em puc conformar que tot quedi igual.

Senyor de la Vida abundosa... Vull confiar en Tu!
Tu, només Tu aboques llum veritable i no pas focs d’artifici en el meu viure.
La teva veu, la teva Paraula, trenca la foscor i fa que les boires s’esvaeixin mostrant-me els teus camins. Em cal, Senyor, una adhesió més gran, més forta, més viva i intensa a la teva persona. Saber-te amb mi més font de força i joia per seguir endavant i no llençar la tovallola.
Ajuda’m a confiar en Tu, en el teu Amor, en la teva Tendresa, en la teva Misericòrdia i el teu Perdó... Confiar en Tu, Senyor, és la única elecció que pot fer canviar-ho tot.


Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Veu de Santa Maria
Maira Gall