dimarts, 12 de març del 2019

“...si perdoneu als altres les seves faltes, el vostre Pare celestial també us perdonarà a vosaltres...”

dimarts 1r de Quaresma

Temps de Quaresma

Mt 6, 7-15

Ull per ull, dent per dent...,” entre els pobles, dins de casa a la família, a la feina, a l’escola, l’institut o la universitat, entre la gent d’església, en la política, el món de l’economia i les empreses, el món de la informació... Arreu! Penso que avui fins i tot anem més enllà, no ens conformem amb “l’ull per l’ull...”, avui és més aviat “els dos ulls i les ulleres per l’ull” i “la dentadura sencera –amb implants inclosos- per la dent

L’agressió i la violència dels uns ens serveix com a justificació de noves agressions. ¿Qui posseirà la saviesa (o la bogeria) i la força per posar punt i final a aquesta espiral infinita de maldat?

Déu de tendresa i de misericòrdia, un cop més has pres la iniciativa de respondre amb amor a la meva negligència i indiferència. Tu allargues la teva mà a la meva manca de fe, per enfortir-la... Tu has optat per estimar-me fins i tot quan amb els més actes, pensaments, intencions i decisions, jo m’he allunyat de tu, t’he donat l’esquena, simplement t’he ignorat o t’he abandonat...

Contagiem el teu viure! Mou el meu cor a estimar com Tu, a perdonar com Tu. A estimar i perdonar com Tu m’estimes i em perdones.


Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Veu de Santa Maria
Maira Gall