dissabte, 9 de març del 2019

El metge, no el necessiten els qui estan sans, sinó els que estan malalts

dissabte de cendra

Temps de Quaresma

Lc 5, 27-32

N’hi ha que estan profundament convençuts que no necessiten res ni ningú per ser feliços. N’hi ha molts dels que ens diem cristians que ens pensem que no ens cal “el-Crist-metge” perquè hi ha tantes coses a la vida que semblen omplir-ho tot... i, ens sentim tan satisfets sense adonar-nos que no són més que mentides que s’amaguen dins el cor...

Et necessito, Jesús! Esguarda’m amb tendresa i guareix el meu egoisme, les meves angoixes i pors, i aquesta mena d’enyorança dolorosa de Tu, de la teva VIDA, del teu AMOR, que em trenca l’ànima.
Oh, Senyor, toca el meu cor i allibera’m de les situacions d’injustícia en les que m’instal·lo, de les que provoco al meu entorn. Allibera’m de la temptació del pessimisme i del desànim que em fan arribar a creure que no tinc solució.
Et necessito, Senyor. Si! Em costa reconèixer-ho, però tinc set de Tu, Senyor... Set del teu AMOR. La felicitat que em procures i ofereixes... No te data de caducitat!


Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Veu de Santa Maria
Maira Gall