dimarts, 26 de març del 2019

No et dic set vegades, sinó setanta vegades set

Dimarts de la Tercera Setmana de Quaresma

Temps de Quaresma

Mt 18, 21-35 

Perdonar és difícil. S’hi barreja el meu orgull, la sensació de seguretat...
De fet, la dificultat de perdonar és..., tan humana, tan lògica...
Per poder vèncer aquesta mena de bloqueig, Jesús ens convida a començar a fer i sentir com Déu mateix. Si Déu està disposat a perdonar totes les meves limitacions i febleses..., com puc justificar la duresa del meu cor davant les febleses i les limitacions de qui m’envolta?


¿D’on em vidrà la llibertat i el coratge que em cal per perdonar?
Per allargar la mà i oferir el meu servei a qui em va fer mal?
Per poder ser amable i cordial amb aquell que em va insultar?
¿D’on, si no és de Tu, Senyor, del teu testimoni d’amor incondicional i de la desmesura del teu estimar-me?

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Veu de Santa Maria
Maira Gall