diumenge, 10 de març del 2019

adora el Senyor, el teu Déu, serveix-lo només a Ell

diumenge 1r de Quaresma

Temps de Quaresma

Lc 4, 1-13

Quan anem de compres, ens fa molta ràbia que ens enganyin o que ho intentin fer, que ens vulguin donar gat per llebre...
En el camí de les nostres vides ens passa quelcom semblant... Ens han volgut “vendre motos” i... el que és més trist és que les hem comprades convençuts que fèiem la gran compra! Sí, ens han venut “ídols” de tota mena, falsos déus als que els hi hem permès “definir” el sentit de les nostres vides... Trist..., molt trist!

Senyor, hi ha un munt de falsos déus als que els he permès que m’allunyessin de Tu. Em deixo distreure per tants i tants “sorolls” que no em permeten de sentir i escoltar la teva Paraula... Són comercials de felicitats barates i amb data de caducitat.
Crist, Jesús, Llum interior, ajuda’m a reconèixer que només Tu dones veritable i autèntic sentit a la meva existència. Que Tu, i només Tu ets mereixedor de la meva lloança i de tot el meu capteniment.


Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Veu de Santa Maria
Maira Gall