divendres, 10 de novembre del 2017

L'espòs és aquí. Sortiu a rebre'l!


PREGÀRIA

Senyor, tant de bo que m'agafis despert quan et presentis en la meva vida...
-en la persona de l'amic inoportú que necessita ser escoltat ara mateix,
-en el moment de prendre una decisió en què em cal optar entre els meus interessos o el bé més gran que puc fer,
-en la malaltia que em limita i em fa perdre les ganes de viure,
-en la rutina diària de la família i la feina, que és la manera ordinària que m'ofereixes per a créixer en l'amor i trobar-me amb tu.

Senyor,
tu ets l'espòs que esperem.

Tant de bo que visquem sempre en esperança, és a dir, en actitud d'espera activa, sense conformar-nos amb els petits plaers d'aquest món que passa ni adormir-nos en una rutina inconscient.

Que el dia que entrem a la festa de l'amor puguem gaudir-ne i entendre'n el llenguatge.



Parenostre...


Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Veu de Santa Maria
Maira Gall