dimecres, 10 d’abril del 2019

... si el Fill us fa lliures, sereu lliures de debò.

dimecres 5è de quaresma

Temps de Quaresma

Jo 8, 31-42 

Lliure de què?
Lliure per fer què?
Lliure per redescobrir i acceptar amb serenor i pau la veritat de mi mateix.
Lliure per no esdevenir un titella en mans de les meves angoixes i pors.
Lliure per ser el que Déu espera de mi...
Lliure per no ser un monstre de mi mateix.

Jesús, oh Crist, en Tu rau la força de l’AMOR que m’ALLIBERA de les meves antigues ferides, les que m’han fet, les que jo m’he fet a mi mateix i a d’altres...
En Tu, oh Senyor, l’esguard que m’asserena i dóna pau al meu cor.
En tu, oh Déu, trobo la força que em cal per dir NO a tot allò que m’oprimeix i no em deixa ser jo mateix.
En Tu, rostre de la Misericòrdia del Pare, la LLUM que encén dins meu la set, el desig de tornar a ser feliç.


Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Veu de Santa Maria
Maira Gall