dilluns, 8 d’abril del 2019

Jo tampoc no et condemno

dilluns 5è de quaresma

Temps de Quaresma

Jo 8, 1-11 

N’hi ha qui davant els errors dels altres, les febleses i les limitacions, n’hi qui davant el pecat de l’altre sols és capaç de pensar en pedres i càstigs. D’altres procuren silenciar la veu de Déu acomodant-se en una moral feta a mida...
Déu, però, te una alternativa distinta a totes aquestes opcions: LA MISERICÒRDIA! Déu ofereix INCONDICIONALMENT i A TOTHOM, el seu PERDÓ GENERÓS, fruit i conseqüència coherent del seu AMOR DESMESURAT. Déu ofereix a tothom la possibilitat de recomençar de nou.

Sento la teva veu, Senyor... suau, i alhora forta i ferma, no em judica, menys encara em condemna... Sols davant teu, Bon Déu, em sento lliure del tot. Les teves paraules apaivaguen el meus neguits i silencien les meves pors, i el teu amor m’allibera dels meus vells i nous esclavatges. En Tu, oh Crist, només en Tu, recupero la meva dignitat de fill estimat del Pare. Quan permeto la teva presència en la meva vida, aquesta m’obre el cor a l’ESPERANÇA.
Per tot, de tot..., un cop més: GRÀCIES!

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Veu de Santa Maria
Maira Gall