divendres, 5 d’abril del 2019

...intentaven d’agafar a Jesús...

divendres 4rt de quaresma

Temps de Quaresma

Jo 7, 1-2.10.25-30 

El Crist arriba a nosaltres amb el rostre visible del Déu invisible. Arriba, en nom del Déu que ell anomena “Pare”, per convidar-nos a una vida feliç i plena de llum! Arriba per a tots, per tothom, sense excepcions, sense requisits previs ni discriminacions de cap mena. No tothom, però, estem disposats a acollir-lo i escoltar-lo... I, no oblidem, que avui com fa quasi dos mil anys, també hi ha qui urgeix en silenciar-lo i fer-lo desaparèixer.

He de decidir-me, Senyor! He de triar! Em poso de la teva banda o m’hi giro d’esquenes a tu? De vegades no és tant clar... Sempre vull nedar i guardar la roba.
Prou sé, Oh Crist, com em fa créixer romandre prop teu...; faig massa cas, però, a tot el que em distreu i prefereixo que siguis lluny de mi..., prefereixo allunyar-me jo!
Amb tot... Sóc aquí, ara, en aquesta quaresma, i parlo amb Tu, i penso en Tu, i... vull demanar-te la gràcia de ser-te fidel!

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Veu de Santa Maria
Maira Gall