dimarts, 2 de gener del 2018

Només servint trobem el sentit de la vida

PREGÀRIA

Amb l'aigua del baptisme comencem a participar de la teva vida. 

També l'Esperit davalla damunt nostre i comença en nosaltres una transformació que, malgrat totes les resistències, ens va configurant a la teva imatge. 


Vas sentir la veu del cel que et proclamava Fill estimat i Servent, ben unit al Pare i lliurat del tot a la humanitat.

Aquesta és la teva vocació i també és la nostra a mesura que ens anem identificant amb tu. 

Senyor, sovint em trobo barrinant què em ve de gust fer amb la meva vida, com puc defugir els problemes i assegurar-me una existència còmoda i plaent. 

Que recordi sempre que m'has fet el teu fill i que lluny de tu no trobaré res de bo, i que m'has fet per als altres. 

Només servint trobem el sentit de la vida. 

Parenostre...

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Veu de Santa Maria
Maira Gall