divendres, 12 d’abril del 2019

...ja que he confiat a Tu la meva causa

divendres 5è de quaresma

Temps de Quaresma

Jeremies 20, 10-13 

El profeta és aquell que te tots els bitllets de la loteria perquè se li compliqui la vida i l’existència per causa de Déu i la missió confiada.
El profeta sent la pressió d’arreu i tothom que el duu a desitjar deixar-ho tot i fugir, renunciar a Déu i a la missió i viure com si Déu no hi fos, com si no existís...
El profeta Jeremies, tot i ser ben enmig de la “tempesta” no cedeix a la pressió car te moltes i bones raons per romandre ferm i fidel en la fe.

Senyor, sempre que renovo el meu compromís de seguir-te i m’esforço en viure segons la teva Paraula... el meu entorn canvia: els que creia amics se’n riuen, n’hi ha qui no em pren en serio i em diu que són dèries passatgeres i que tard o d’hora els acabaré donat la raó... Jo, oh Crist, vull confiar en Tu, tot i que ja no tinc forces... No et veig, tinc la sensació d’una distància enooooorme entre Tu i jo, entre el teu projecte i el meu, entre la teva Vida i el meu viure... tot i això, estic tant i tant convençut que mai em deixaràs, que per més vegades que et falli i m’allunyi Tu SEMPRE caminaràs al meu costat, davant meu per mostrar-me el camí. Sols caldrà seguir les teves petjades... perdonar, servir i estimar!


Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Veu de Santa Maria
Maira Gall