dimarts, 9 d’abril del 2019

El qui m’ha enviat és amb mi, no em deixa sol...

dimarts 5è de quaresma

Temps de Quaresma

Jo 8, 21-30 

La tensió entre el Crist i els seus adversaris és un absolut “in crescendo”... La comunicació és cada cop més feble, no el volen escoltar, s’aferren als seus dogmes, normes i lleis... i al que esperen no el saben, no el volen reconèixer en aquell home de Natzaret.
Jesús, lluny de sentir-se sol, sap del cert que Déu, el Pare de Misericòrdia, és presència viva dins seu, Ell l’encoratja i alena! Ell atia el foc del seu cor preparant-lo per consumir-se en l’amor, per l’amor...

Déu de la Llum i de l’Esperança, Tu ets amb mi! SEMPRE ben a prop meu... En els dies més esplèndids i joiosos perquè ho siguin encara més, però també en els “altres dies”, els foscos, els difícils, els amargs i tristos, els durs... Sempre, Tu hi ets sempre. La teva FORÇA  em redreça. La teva SAVIESA em condueix i em guia. L’AMOR, el teu poder, m’aixeca de les meves caigudes, m’esperona, m’omple i em dóna pau, em fa feliç!
Un cop més... Gràcies, gràcies per ser-hi!


Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Veu de Santa Maria
Maira Gall