dissabte, 3 de febrer del 2018

Sincronitzar agendes

PREGÀRIA


Senyor Jesús, voldria sincronitzar la meva agenda amb la teva. 

Com jo, tu també tenies vida de família, primer a Natzaret amb Maria i Josep, després amb els deixebles que vas cridar. No en sabem gran cosa, però podem intuir un cert estil pel que vas fer amb la sogra de Pere: donar la mà i servir. 

Que com tu, en el meu treball no busqui tant el benefici propi i el reconeixement social com el bé comú. 

En fer bé la meva feina estic col·laborant en la creació i contribuint a la redempció del món que tu estimes. 

Que no visqui els meus moments d'intimitat tancat en una closca d'egoisme sinó gaudint de la teva presencia amorosa. Que descansi en tu i en tu trobi forces per anar sempre més enllà. 


Parenostre...

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Veu de Santa Maria
Maira Gall