divendres, 12 de maig del 2017

Que em trobis sempre disponible

PREGARIA

A vegades parlem de la crida de Déu com d'un fenomen esotèric, una veu interior que només nosaltres podem escoltar. 

És clar que tu pots actuar, Senyor, a través dels meus sentiments i reflexions, sobretot quan en actitud de pregària em poso a la teva disposició. 

Però sovint les teves crides són més planeres i arriben a través dels esdeveniments i de les persones que tinc al voltant. 

Especialment em poden arribar a través dels germans de la comunitat cristiana. Quan ells em demanen un servei, si el discerniment ha estat ben fet hi he de veure una crida teva. 

Que em trobis sempre disponible com ho van estar Esteve, Felip i companyia en ser elegits pels dotze. 

A través d'aquesta decisió, fruit d'una necessitat que es va presentar, ells van ser cridats a col·laborar més estretament en l'obra de l'Església. 

Parenostre...

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Veu de Santa Maria
Maira Gall