dissabte, 6 de maig del 2017

Que no em faltin mai el sentit comú i el sentit de Fe

PREGARIA

Com l’ovella que només  sap belar, tampoc jo no sé el que necessito de  debò i em conformo amb succedanis o em deixo enredar per  falses promeses.

Necessito alegria i persegueixo distracció, necessito felicitat i persegueixo benestar, necessito pau i
persegueixo tranquil·litat, necessito projecte i sentit i persegueixo l'èxit.

Vull restar prop de tu, Senyor, i de les ovelles del teu ramat, per tal de familiaritzar-me amb la teva veu i seguir-te cap als prats saborosos.

Hi ha moltes altres veus diferents de la teva, i algunes em resulten ben seductores. No em vull tancar a res del que hi ha de bo: en totes hi pot haver un ressò de la teva veu. Però no vull caure en cap parany per excés d'ingenuïtat.

Que no em faltin mai el sentit comú i el sentit de fe que, en comunió amb la resta del ramat, em mantindran sempre unit a tu.


Parenostre...

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Veu de Santa Maria
Maira Gall