dissabte, 29 de desembre del 2018

Beneeix totes les famílies en dificultats

PREGÀRIA

Senyor Jesús, tu que vas viure la teva infantesa en família amb Maria i Josep, gràcies per la família en el si de la qual vaig néixer, gràcies per la meva família d'ara i gràcies per endavant per les persones que encara han d'arribar a la meva vida. 


A través de totes elles es va teixint el fil de la vida, em reveles el teu amor i el teu projecte per a mi que m'ha de conduir a la casa del Pare, quan tots descobrirem que som germans i fills per sempre. 

Beneeix totes les famílies en dificultats. No hi ha problema de salut, d'economia o de convivència que ens pugui allunyar de tu, que et vas fer en tot igual que nosaltres llevat del pecat. 

Parenostre...

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Veu de Santa Maria
Maira Gall