dissabte, 16 de juliol del 2016

Escolta'm

Quan et demano que m'escoltis i tu comences a donar-me consells, no fas el que et demano.

Quan et demano que m'escoltis i tu em dius "per què no haig de sentir-me així", estàs trepitjant els meus sentiments...

Quan et demano que m'escoltis i tu et sents que has de fer alguna cosa per solucionar els meus problemes, m'has fallat, encara que et sembli estrany...

potser és per això que algunes persones busquen l'oració...

http://quotesgram.com/img/just-listen-quotes/IcHL8J2jBA/

Perquè el silenci no dóna consells, ni tracta d'arreglar les coses...


només escolta i confia  que només jo, tractaré d'arreglar-les per mi mateix...

Llavors per favor, només escolta i sent-me...

I si vols parlar, espera uns minuts que arribi el teu torn i et prometo que jo sí que t'escoltaré, segur que així serà...

T'ho prometo.

Parla Senyor, que el teu servent t'escolta...



    Pare nostre, que esteu en el cel:
    Sigui santificat el vostre nom.
    Vingui a nosaltres el vostre regne.
    Faci's la vostra voluntat,
    així a la terra com es fa en el cel.
    El nostre pa de cada dia,
    doneu-nos, Senyor, el dia d'avui.
    I perdoneu les nostres culpes,
    així com nosaltres perdonem els nostres deutors.
    I no permeteu que nosaltres caiguem en la temptació,
    ans deslliureu

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Veu de Santa Maria
Maira Gall