dijous, 12 d’octubre del 2017

invitació al banquet del teu Regne

PREGÀRIA

Pare, cada nou dia que em regales és una invitació al banquet del teu Regne. En obrir els ulls, et vull dir gràcies. 

En trepitjar el carrer, vull saludar tothom com qui saluda els convidats a una festa. 

En posar-me a la feina, ho faig com qui ajuda a parar la taula i vetlla perquè tot estigui a punt. 

Em meravella pensar quantes vegades al dia em renoves la invitació: cada cop que tinc ocasió d'ajudar un necessitat, de respondre amb un somriure a un retret, d'oferir consol o companyia...

Cada cop que trobo una església oberta o que em ve al pensament un passatge de l'evangeli, cada cop que recordo que m'estimes, que em coneixes millor que jo mateix i que no deixes mai d'esperar-me. 


Parenostre...


Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Veu de Santa Maria
Maira Gall