divendres, 24 de març del 2017

Fes-me generós i arriscat

PREGARIA

Santa dona samaritana, venerada en algunes esglésies amb els noms de Fotina i Svetlana, que volen dir «dona de llum», la teva set t’ha guarit la ceguera i has reconegut qui tens al davant.

Fes-me valent com tu per gosar parlar amb qui no és recomanable, per no ofegar l'anhel de veritat i de vida que sento néixer en mi, per acceptar que siguin qüestionades les meves incoherències i les meves falses seguretats. 

Fes-me generós i arriscat perquè gosi comunicar als altres aquell que he trobat i m'ha canviat la vida, sabent que potser no em faran cas o fins i tot es riuran de mi perquè no sóc cap exemple de res. 

N'hi ha tantes i tants com jo que necessiten un glop d'aigua viva, guarir-nos de la ceguera, un raig de llum clara, una mirada amiga i una paraula de veritat! 

Parenostre...

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Veu de Santa Maria
Maira Gall