divendres, 17 de juny del 2016

tal com ens mires tu

Ja no compta ser jueu o grec, home o dona.
No compta el color de pell, el grau de formació, la categoria social,
l'estatus econòmic, l'edat o la salut, la llengua o el caràcter.

Ens hem revestit de Crist en el baptisme.
Tots tenim la nostra sensibilitat i les nostres afinitats, això no ho esborra el baptisme.
Però ell ens dóna una identitat comuna més enllà de les diferències.

Ara davant teu, Senyor, repasso la llista de les persones de la parròquia
que no em cauen bé, que rebutjo o critico.
Em dic a mi mateix el motiu del meu sentiment,
i ara procuro imaginar com les mires tu.
 
Tu veus el fons del cor,
ens estimes tal com som i no et fa enrere cap defecte que puguis trobar en nosaltres.
Ara torno a mirar-les més a fons, tal com ens mires tu,
i m'adono amb alegria que puc estimar-les encara que no m'agradin.





    Pare nostre, que esteu en el cel:
    Sigui santificat el vostre nom.
    Vingui a nosaltres el vostre regne.
    Faci's la vostra voluntat,
    així a la terra com es fa en el cel.
    El nostre pa de cada dia,
    doneu-nos, Senyor, el dia d'avui.
    I perdoneu les nostres culpes,
    així com nosaltres perdonem els nostres deutors.
    I no permeteu que nosaltres caiguem en la temptació,
    ans deslliureu-nos de qualsevol mal.

    Amén

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Veu de Santa Maria
Maira Gall