dissabte, 10 de març del 2018

poso en tu la meva confiança

PREGÀRIA

Ens diuen que un dia la medicina guarirà tota malaltia, que deixarem d'envellir, que millorarem totes les capacitats humanes i que no morirem mai. 

Ens diuen que tenim la salvació a les nostres mans. 

Ni que això arribés a ser veritat, penso, Senyor, que saber-ho tot d'un món com el nostre i no tenir la perspectiva de deixar-lo pot arribar a ser una condemna. 


Una vida eterna en un món injust, entre gent que no sap estimar, no satisfà el meu desig de plenitud. 

M'has creat per a tu, Senyor, i només en tu puc ser feliç del tot. 

Per això poso en tu la meva confiança. Admiro l'enginy humà, però no li demano que em salvi. Prefereixo mirar-te a la creu. 
  

Parenostre...

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Veu de Santa Maria
Maira Gall