divendres, 15 de desembre del 2017

Estigueu alerta, vetlleu, perquè no sabeu quan serà el moment

(Marc 13, 33)
  • Sempre és el moment, per això cal vigilar, estar despert. L’avinguda de Déu en les nostres vides demana una actitud de vigilància constant, i amb els llums encesos.
  • El Senyor ve a casa meva. On em trobo? Estic dormint? O potser entretingut i capficat per coses supèrflues? 
  • El faig esperar, perquè sóc mandrós? O perquè m’he tornat sord a la seva crida?
  • Sóc una porta tancada que em malfio de tothom? O bé, sóc una porta oberta, sempre apunt per acollir?
  • La vida que visc, traspua esperança? El meu cor és un cor obert a l’esperança?
  • Enyoro o espero? Em refugio en el passat o lluito pel futur?
  • ¿Prego confiadament per no caure en el desànim davant d’un món tan desgavellat? 
  • ¿La meva vida es pot dir que és un estimar constant? 
  • ¿Procuro viure de manera senzilla, perquè altres puguin senzillament viure?
  • ¿Aprenc cada dia a perdonar els altres, sabent que el perdó m’humanitza i m’allibera profundament?
  • De quina manera espero el Nadal? Com m’hi preparo?


Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Veu de Santa Maria
Maira Gall