dijous, 8 de setembre del 2016

Aprendre a estimar


Senyor, quan tingui gana, dóna'm algú que necessiti menjar;

Quan tingui set, dóna'm algú que necessiti aigua;

Quan senti fred, dóna'm algú que necessiti calor.

Quan pateixi, dóna'm algú que necessiti consol;

Quan la meva creu sembli pesada, deixa compartir la creu de l'altre;


Quan em vegi pobre, posa al meu costat algun necessitat.

Quan no tingui temps, dóna'm algú que necessiti dels meus minuts;

Quan pateixi humiliació, dóna'm ocasió per elogiar algú;

Quan estigui desanimat, dóna'm algú per donar-li nous ànims.

Quan vulgui que els altres em comprenguin, dóna'm algú que necessiti de la meva comprensió;

Quan senti necessitat de que tinguin cura de mi, dóna'm algú a qui pugui atendre;

Quan pensi en mi mateix, torna la meva atenció cap a una altra persona.

Mare Teresa de Calcuta


Parenostre...

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Veu de Santa Maria
Maira Gall