divendres, 21 de desembre del 2018

Soc aquí per fer la teva voluntat.

PREGÀRIA

Vinc a fer la teva voluntat... Que es compleixin en mi les teves paraules. Jesús i Maria, Fill i Mare, ben semblants en la disponibilitat a complir la voluntat del Pare. 
I tant que em costa a mi dir: Pare, em poso a les teves mans, fes de mi el que vulguis... Com si em fes por la teva voluntat sobre mi! És que pots voler que em passi res dolent? 
Ja ho sé que no, però em fa mandra deixar de ser el centre del meu petit món, perdre el control dels meus somnis i deixar-me endur pel gran projecte que tu tens preparat per a mi i per a tota la humanitat. 
I em fa por la creu, que és el preu  de trencar amb el mal que té el món encadenat. 
Que el teu Esperit, Senyor, em mogui interiorment perquè decidit, feliç i desprès com Maria pugui dir jo també: soc aquí per fer la teva voluntat

Parenostre...


Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Veu de Santa Maria
Maira Gall