divendres, 9 de juny del 2017

qui sóc

PREGÀRIA

No acabo de comprendre del tot 'qui sóc, i per això no em cal comprendre't la tu del tot per creure que si existeixo és perquè m'has pensat i estimat i que, si per un moment el deixessis d'estimar, tot el món s'esvairia. 

A vegades jo no sé com explicar-me, i tu parles totes les llengües i t'expresses en la bellesa de la natura, l'elegància de les lleis físiques, el sentit de la història i la cultura i el valor incomparable de cada persona. 

Ets tan comunicatiu que t'has encarnat per viure la nostra vida i parlar la nostra llengua, i que així puguem veure i aprendre el que podem arribar a ser amb tu. 

Ets més íntim a mi que jo mateix, la força del teu amor és tan poderosa que orienta tots els meus passos, i l'alè del teu esperit tan subtil i delicat que m'inspira i m'impulsa vers una llibertat cada cop més gran. 

Parenostre...

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Veu de Santa Maria
Maira Gall