divendres, 14 de setembre del 2018

Senzill

PREGÀRIA

M'agradaria, Senyor, que tot fos més senzill: que els governs decretin que viurem en pau, que els drets humans són d'obligat compliment i que l'única tasca dels polítics serà procurar el màxim benestar per a tothom. 

M'agradaria manar sobre mi mateix i expulsar del meu cor el virus de la ira, el dimoni de l'ambició, el corc de la lascívia i l'enveja i tants altres mals esperits que viuen en mi. 

Però no és tan senzill: cal lluitar un combat diari, i a vegades tinc la temptació de fer-me enrere. 


Per això és tan important saber que tu has estat el primer a carregar la teva creu, on hi ha clavats tots els pecats de la humanitat, i que amb la meva petita creu no faig altra cosa que acompanyar-te pel camí que duu a la vida. 


Parenostre...

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Veu de Santa Maria
Maira Gall