divendres, 8 de setembre del 2017

Que sàpiga agrair la correcció d'un germà

PREGÀRIA

"No és el meu problema". Quantes vegades m'he inhibit i, en nom d'una tolerància mal entesa, he deixat que el meu germà vagi per un camí errat, amb risc de prendre mal i de fer mal!

"¿Saps el que ha fet en tal?" Quantes vegades he parlat amb qui no havia de fer-ho i he callat quan havia de parlar! Valent per l'esquena i covard cara a cara!

Ajuda'm, Senyor, a estimar de debò el meu germà, fes que les meves paraules no siguin per ferir o rebaixar sinó per ajudar a créixer.

Ensenya'm també a acceptar les correccions, que l'orgull no m'exasperi quan algú critica les meves accions.

Que sàpiga agrair la correcció d'un germà.

Parenostre...



Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Veu de Santa Maria
Maira Gall