divendres, 4 de setembre del 2015

Fa que hi sentin els sords...

A l'Escriptura, la sordesa sempre simbolitza la duresa de cor davant les crides i la gràcia de Déu. Per això convé recordar que hi ha hagut un moment de la nostra vida en què cadascun de nosaltres ha mantingut l’oïda oberta a la crida de Déu. Si no hagués estat així, nosaltres avui no seríem cristians.
Ens podríem preguntar, però, si ens mantenim oberts a les crides que Déu ens va fent o si, amb el temps, ens hem anat tancant. Si fos això  darrer, m’aniria empobrint espiritualment. Em quedaria raquític. Seria llàstima perquè significaria que estic anant endarrere en la meva vida.


I també veiem que cada persona és un misteri que amaga en el seu cor unes riqueses immenses que Déu mateix hi ha posat. Quantes riqueses queden enterrades i es perden per una deficient comunicació entre les persones!


Lectures del proper diumenge

Diumenge XXIV de durant l’any
  • Isaïes 50,5-9: He parat l’esquena als qui m’assotaven.
  • Jaume 2,14-18: Si no hi ha obres, la fe tota sola és morta.
  • Marc 8,27-35: Vós sou el Messies...

OBRES ALS BAIXOS DE LA RECTORIA

Aquesta setmana s’han iniciat les obres per rehabilitar els baixos de la rectoria. 
La previsió és que s’allarguin durant dos mesos. Properament indicarem com fer aportacions per completar-ne el cost.



Agenda



____________
imatge de portada extreta de pixbay

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Veu de Santa Maria
Maira Gall