dijous, 29 de juny del 2017

Acollir-te

PREGÀRIA


No puc acollir-te en combregar si no acullo les teves paraules en l'evangeli, si no t'acullo en els germans que em poses al costat, 

també en aquell més difícil de suportar, 
també en aquell que em fa trastocar els meus plans, 
tan meus ... 

No puc dir que escolto la teva veu si en les petites i en les grans decisions no escolto la veu dels germans 
com si fos la teva, sense jutjar, 
acollint en el cor 
el ressò de la teva paraula que ells em fan arribar. 

Perdó, Senyor, perquè aquesta societat 
que a vegades es diu cristiana 
l'hem feta entre tots tancada i prepotent, sorda a la teva veu 

que crida en tants pobres i petits que arriben a les nostres fronteres i només hi troben obstacles. 


Parenostre...

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Veu de Santa Maria
Maira Gall