divendres, 29 d’abril del 2016

L'infant prega


Jesús, ensenya'ns a resar millor.
A vegades em costa comunicar-me amb tu.
No trobo les paraules, no sé ben bé que dir.
Ajuda'm a resar.



Vull fer una estona de silenci  perquè tu puguis parlar-me al cor.
Vull sentir-te al meu costat.
Vull contar-te el que em passa i les coses que visc.
Em vull posar en les teves mans, Jesús, per a aprendre a donar gràcies, a demanar perdó, a demanar-te el que necessito.

Parla'm, Senyor, que estic disposat a escoltar-te.
Que així sigui, Senyor!


Pare nostre, que esteu en el cel,
sigui santificat el vostre nom;
vingui a nosaltres el vostre regne;
faci's la vostra voluntat,
així en la terra com es fa en el cel.

El nostre pa de cada dia doneu-nos, Senyor, el dia d'avui;
i perdoneu les nostres culpes,
així com nosaltres perdonem els nostres deutors;
i no permeteu que nosaltres caiguem en temptació;
ans deslliureu-nos de qualsevol mal. Amén.

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Veu de Santa Maria
Maira Gall