dissabte, 27 de maig del 2017

PREGARIA

"En veure'l, es prosternaren.
Alguns, però, dubtaren".

Així, amb la nostra fe entreteixida amb dubtes ens dónes el darrer missatge. 

Tornes al Pare, però restes amb nosaltres amb una presència diferent. 

Que els dubtes no em bloquegin ni m'espantin, Senyor. Cada dubte pot ser una benedicció si l'aprofito per anar més a fons.  Cada dubte és un senyal que em convida a explorar, que m'indica que no em puc conformar amb el que ara sé i el que ara visc. Els dubtes es resolen avançant. 

Vivint d'acord amb la teva paraula, deixant que tu actuïs a través de mi perquè el teu missatge i la teva vida nova progressin entre nosaltres, serà il•luminada la meva mirada interior, coneixeré a quina esperança ens has cridat i quines riqueses de glòria ens tens reservades. 

Parenostre...

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Veu de Santa Maria
Maira Gall