dissabte, 29 de juliol del 2017

Ven tot el que té i compra el camp

DIUMENGE XVII DURANT L’ANY

30 juliol 2017

Quin és el meu “tresor”? Què és allò que valoro més que tot? Què es allò que, per aconseguir-ho,  no em dol de sacrificar temps, energies o altres coses?
De vegades, ens creiem molts llestos i resulta que estem donant importància al que no en té. Mentre que menyspreem els millors tresors i perles que la vida ens ofereix. Quin és el meu tresor?
El tresor de què ens parla l’evangeli és Jesucrist: Jesucrist i el seu missatge. 
Fixem-nos-hi: una persona no és cristiana pel simple fet que hagi estat batejada, ni perquè vagi a Missa. Sols es cristià aquell que ha trobat Jesús, el tresor autèntic. Aquell que ha descobert que Jesús i el seu missatge és el que dóna sentit a la seva vida.

Aquell que, en trobar-se amb Jesús, ha fet l’experiència d’haver trobat una cosa que valia la pena. Més que totes les altres coses. I per això, en trobar-lo, la seva vida canvia radicalment.
L’he trobat jo aquest tresor? Encara no? 
Si no l’he trobat, la meva vida quedarà empobrida. I se’n ressentiran les persones que tinc al costat, especialment els fills, a qui difícilment podré ajudar a ser feliços.
Quin favor fem als nostres fills si els assegurem diners o benestar, però no els transmetem valors humans i cristians per a tota la seva vida?

Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Veu de Santa Maria
Maira Gall