dissabte, 28 d’abril del 2018

viure sempre unit a tu

PREGÀRIA

 Lluny de tu no hi ha vida veritable, Senyor, i per això el meu gran desig és viure sempre unit a tu. 


Tant se val si soc una branca més o menys vistosa, si vaig cap amunt o cap avall, el que vull és que la teva saba circuli per les meves venes. 

Que aprengui a viure la vida sense queixar-me de les coses que em passen, preguntant-me en cada situació què esperes de mi, ferm en la convicció que, mentre visqui creient i estimant, soc en tu i ets amb mi. 

Que el meu primer interès no sigui la promoció i el benefici personal sinó el fruit que pugui donar: fruits de pau, de bondat, de bellesa, de veritat i de reconciliació, que són els que venen de tu. 

   

  Parenostre...


Cap comentari

Publica un comentari a l'entrada

© La Veu de Santa Maria
Maira Gall